Connect with us

Uncategorized

Zarina Zainuddin Mahu Cadangannya Diketengahkan, P3njara Seumur Hidup. “Tengah Azan Dia Pukvl Anak Orang Sampai Lembik” 

Published

on

Zarina Zainuddin Mahu Cadangannya Diketengahkan, P3njara Seumur Hidup. “Tengah Azan Dia Pukvl Anak Orang Sampai Lembik”

Pelakon dan usahawan, Zarina Zainuddin tampil bersuara selepas tular video bvli yang melibatkan tujuh remaja lelaki yang melakukan srangan ke atas seorang remaja lelaki lain di Kunak, Sabah.

“Saya Lihat Jadi Sak1t Hati”-Zarina Zainuddin

Menerusi posting di Instagram, Zarina akui terkesan menonton video tersebut yang disifatkannya sebagai hilang pertmbangan kerana sanggup memkul remaja itu sehingga lemah longlai apatah lagi sewaktu azan sedang berkumandang.

“Di waktu azan sedang berkumandang mereka seperti orang hilang pertimbangan pkul sampai lemblk anak orang..Saya lihat jadi saklt hati.. Kes bvli macam ni kalau sekadar diberi amaran dan hukvman ringan mereka takkan takvt sebab orang kalau dah biasa pkul orang dia jadi sedap nak pkul lagi dia rasa dua hero gngster kampung dorang.”- pesan Zarina

Mahu Pembvli Dikenakan Hkuman Pnjara Seumur Hidup

Tambahnya lagi, dia mencadangkan agar pembvli seperti itu dikenakan hkuman pnjara seumur hidup supaya mereka yang berslah akan berasa insaf dan dapat belajar menghormati orang lain. “Saya cadangkan pembvli sebegini diberikan hkuman PNJARA SEUMUR HIDUP..Biar matl pun nanti dalam pnjara baru dia insaf belajar agama belajar hormat kat orang..

Belajar buat perkara yang berfaedah kat dalam tu. Sampai hujung nyawa dia mesti bahagia kat dalam tu.”- katanya lagi Memetik laporan Berita Harian, baru-baru ini tular sebuah klip video kejadian pergduhan sekumpulan remaja lelaki yang telah menmbuk dan menendang seorang remaja lelaki lain. Kesemua mereka telah ditahan di Ibu Pejabat P0lis Daerah (IPD) Kunak bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana meru.suh di tempat awam.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : murai.my via https://www.applehijau.com/

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending